La familia de salsas picantes y aceitunas más completa, con mayor tradición en México. Búfalo es el ingrediente extra que enriquece el sazón de todos los platillos.

Doña María ha conservado su receta original con ingredientes 100% mexicanos, manteniendo así el auténtico sazón de la cocina mexicana, ofreciendo a su vez practicidad en su preparación, tanto en los Moles en pasta como en los Listos para Servir.

Productos orgánicos certificados. En Aires de Campo nos enorgullece saber que en nuestro esfuerzo por fomentar el consumo de productos orgánicos, hemos logrado favorecer tanto el desarrollo económico de personas, comunidades de agricultores y productores, así como a nuestro planeta.

Líder global en el mercado de la pasta y salsas preparadas listas para usarse, marca reconocida alrededor del mundo como un símbolo del sabor italiano. En Barilla queremos que tengas una vida llena de salud e inspirada en vivir grandes momentos extraordinarios todos los días.

Café de altura 100% mexicano. El café es una de las bebidas preferidas en el mundo. Y la rica variedad de la línea de cafés Blasón cubre las exigencias del mercado nacional e internacional.

Carlota es miel de abeja 100% natural y sin conservadores, del panal al frasco para dar energía natural a todas las familias mexicanas.

CIELITO ® es un refugio único que inspirado en nuestra historia y calidez latina, reinventa la experiencia de “tomar café”. Se especializa en bebidas a base de cafeína como cafés, chocolates, tés e infusiones; también contamos con alimentos para acompañar y botanas.

Puré de tomate. Entendemos lo importante que es que tu familia esté contenta con el sabor fresco de los alimentos. Por eso, somos expertos en ofrecerte productos sin conservadores, ¡como recién hechos en casa!

2020

2020

  • 2020: In collaboration with La Costeña® and Sanfer®, we delivered 35,000 basic food baskets to benefit more than 175,000 Mexicans affected by the COVID-19 health contingency.

    We launched the first edition of Semillero Nutrisa®, a program to support Mexican women entrepreneurs to participate in a training and business development program.

  • 2021: We became the first consumer company in Latin America to partner with Google, a global technology giant, to accelerate our digital transformation. 

    We signed an agreement with the American company General Mills® to distribute their products in Mexico, with which we entered the categories of cereal bars and prepared dessert flours.


    We celebrated the 80th anniversary of Doña María® mole with the inauguration of Casa Doña María Pons, headquarters of Fundación Herdez® in San Luis Potosí.

    We were placed in the report “Mexican Companies for the 2030 Agenda in the Decade of Action” of the Global Compact, for the actions of the Saber Nutrir® program as a reference practice to achieve Zero Hunger, one of the 17 Sustainable Development Goals of the UN.

  • 2022: We acquired Interdeli and Deli, Dips & Snacks, expanding our capabilities to new categories such as hummus, cheeses, and dips, integrating brands such as Libanius, Flaveur, Liguria, and Señor Cactus into our portfolio.

    For the first time in our history, we brought the best of Mexican cuisine to the United Kingdom with the Herdez® brand, through a joint alliance with McCormick & Company, Inc.

    We issued the first sustainability-linked bond in the food industry in Mexico, committing to reduce our water consumption per ton produced by 2030.

    We signed the United Nations Women’s Empowerment Principles (WEPS), reaffirming our commitment to gender equality.

    We joined the UN’s CFO Coalition for the SDGs, which drives the transformation of corporate finance to achieve the goals of the 2030 Agenda.

    We joined the Pacto por la Comida of the BAMX Network, an initiative that promotes more sustainable food production and consumption systems, with the goal of reducing Food Loss and Waste in the industry.

  • 2023: We consolidated the integration of Chilim Balam® into the Impulse segment portfolio, with which we positioned ourselves in the candy and snack category in the retail model.

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